پرش به محتوای اصلی

اخبار

مشکلات و چالشهای دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی مورد بررسی قرار گرفت

مشکلات و چالشهای دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی مورد بررسی قرار گرفت
چهارمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد

جلسه به ریاست دکتر فرخی و با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، استانداری و انجمن صنفی دفاتر پیشخوان تشکیل شد.

در ابتدای جلسه مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن خوشامدگویی به تشریح مسائل و مشکلات حوزه دفاتر پیشخوان پرداخت و بیان کرد: عمده مشکلات دفاتر پیشخوان خدمات دولت توسعه خدمات و ارزش افزوده حاصل از این خدمات می باشد و ما باید زمینه را برای افزایش درآمد و کاهش هزینه ها و همچنین شرایط برای ایجاد اشتغال در دفاتر را مهیا کنیم. در ادامه اعضای جلسه ضمن بررسی موضوعات از جمله چگونگی تمدید پروانه های که تاریخ اعتبار آنها منقضی شده، در خواست های تغییر نام پروانه هایی که سه سال از مدت اعتبار آنها گذشته، تعیین تکلیف دفاتری که بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی اقدام به تعطیلی دفتر نموده اند و بررسی درخواست دفاتر متقاضی جابجایی و تعیین راهکار برای آنها پرداختند.

در پایان مدیر کل ICT استان با اشاره به اینکه هنوز آیین نامه و دستورالعمل های اجرایی دفاتر از طرف سازمان تنظیم مقررات ابلاغ نگردیده است انجام امور مربوط  به دفاتر در سطح استان تا زمان ارائه آئین نامه نهایی بر طبق آیین نامه P-51 مصوب 96/05/15 صورت خواهد گرفت.

۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۰۸:۳۶
تعداد بازدید : ۲۹۰

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید