پرش به محتوای اصلی

اخبار

سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات

در راستای افزایش رضایت مشتریان زیرمجموعه­ های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ارتباط با مشترکین نهایی، سامانه پاسخگویی ۱۹۵ در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به دستور مقام عالی وزارت راه­ اندازی گردید.

در راستای افزایش رضایت مشتریان زیرمجموعه­ های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ارتباط با مشترکین نهایی، سامانه پاسخگویی ۱۹۵ در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به دستور مقام عالی وزارت راه­ اندازی گردید. کلیه مشترکین گرامی می­توانند با مراجعه به سایت www.195.irیا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ یا شماره پیامک ۶۰۰۱۹۵ و یا آدرس ایمیل 195@ICT.GOV.IR ،درخواست ملاقات با مقام عالی وزارت، درخواست/شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا تشکر خود را در خصوص خدمات ارائه شده­ زیرمجموعه­ های این وزارتخانه ( سازمان­ها و شرکت­های ذیربط ) که دارای مشترک و کاربر نهایی می­باشند ثبت نمایند.

مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به شرح ذیل می باشد:

- ثبت درخواست در سایت و ارسال کد رهگیری بر روی تلفن همراه ثبت کننده درخواست.
- ارجاع درخواست، بر اساس اطلاعات اولیه به مبداء رسیدگی کننده شامل: زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (مانند اپراتورها، شرکت های اینترنتی، دفاترپستی و ....)
- ارجاع درخواست برای رسیدگی به واحد تخصصی/ بازرسی سازمان مربوطه در صورت عدم ارایه پاسخ نهایی بعد از گذشت ۱۴ روز در سامانه یا درخواست تجدید نظر حداکثر ظرف مدت ۳ روز پس از پاسخ نهایی.
- ارجاع درخواست به بالاترین مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صورت ثبت تجدید نظر دوم یا عدم ارایه پاسخ نهایی پس از مدت مقرر.
- رسیدگی نهایی و صدور رای توسط کمیته حل اختلاف در صورت درخواست تجدید نظر دوم.

۱ بهمن ۱۳۹۲ ۰۸:۵۶
تعداد بازدید : ۴,۴۵۴

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید