پرش به محتوای اصلی

اخبار

جلسه تبیین آیین نامه جدید به مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان زنجان

جلسه تبیین آیین نامه جدید به مدیران دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان زنجان
مدیر کل ICT زنجان ضمن دیدار با مسئولین دفاتر پیشخوان استان و بررسی مشکلات و عملکرد دفاتر به تبیین آیین نامه جدید کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات پرداخت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان جلسه تبیین آیین نامه جدید با حضور وحید فرخی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری ، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمالغرب با مسئولان دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان در سالن شهید شهریاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در این جلسه بر اهمیت ارائه مطلوب خدمات و تکریم مستمر ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: بهترین شیوه مشتری مداری، ارائه با کیفیت خدمات دستگاههای مختلف در دفاتر پیشخوان است .

فرخی افزود: همانطور که وظیفه رسیدگی به مشکلات دفاتر و تلاش در راستای برون سپاری خدمات دستگاههای اجرایی به دفاتر را بر عهده داریم، وظیفه نظارت عالیه بر عملکرد دفاتر و جلوگیری از بروز نارضایتی شهروندان را نیز عهده دار هستیم .

وی گفت: دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی و غیر دولتی ویترین دولت در ارایه خدمات به مردم هستند و دولت این دفاتر را جهت سهولت ارائه خدمات الکترونیک به مردم در سطح کشور راه اندازی کرده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان تصریح کرد: بی تردید ارائه خدمات دولت با کیفیت در دفاتر پیشخوان، سلامت اداری و کاهش فساد دولتی را در بر دارد. بنابر این ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در خدمات واگذار شده به این دفاتر تخلفات اداری را به حداقل می رساند.

وحید فرخی خاطر نشان کرد: مطابق قانون برنامه پنجم توسعه، تمام دستگاههای اجرایی، وزارتخانه ها، سازمانها و شرکتها و موسسات دولتی، موسسات یا نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی موظفند نسبت به برون سپاری خدمات قابل واگذاری از طریق شبکه های الکترونیک توسط دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

فرخی در پایان گفت: بایستی با نظارت و بازرسی دفاتر پیشخوان دولت از هرگونه نارضایتی ارباب رجوع جلوگیری شود و در صورت بروز تخلف اقدامات قانونی لازم را جهت رفع تخلف و برخوردهای لازم با متخلف به صورت تذکر، اخطار کتبی، قطع سرویس و در نهایت پیگیری لغو پروانه فعالیت آنها را به عمل آید.

در پایان جلسه نماینده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  به تبیین آیین نامه جدید مصوبه 3جلسه 298 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخت و اعضاء در این خصوص به بحث  و تبادل نظر پرداختند.

۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۲۰۱

اظهارنظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید